مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:252020-11-25سياسي

10 نکته طلایی دکتری


اینترنتی ماهان روزسه شنبه 28 آبان ماه ساعت 8 سال 99 اجرا شد و اساتید و رتبه های برتر به رفع این نکات و استراتژیک های کنکور دکتری و موفقیت در آن اشاره نمودند.

در این شرایط راهکار و نکاتی برای داوطلبین وجود دارد که می تواند با استفاده از این نکات راه کنکور را برای خود آسان فراهم سازد که این نکات ازجمله : در درس خواندن متعادل باشیم ، روی هدفمان متمرکز باشیم ، برای خود انگیزه ایجاد کنیم ، از اخبار و مطالب نا اّمید کننده دوری کنیم ، برنامه ریزی دقیق برای این برنامه تلاش کنیم .

موسسه ماهان در خصوص این نکات راهکاری برای داوطلبین فراهم ساخته که با مطالعه و برنامه ریزی دقیق که توسط مشاورین معتبر ارائه گردیده است این پکیج شامل کلاس آنلاین ، آزمون ، کتاب ، نکته و تست می باشد که کلاس آنلاین قابل مشاهده به دفعات و ذخیره می باشد.

همچنین موسسه ماهان جهت ارائه پکیج قبولی در آزمون سراسری ویژه دکتری پنجمین پخش زنده تلویزیون اینترنتی با موضوع نکات کلیدی طلایی روز سه شنبه 27 آبان ماه ساعت 8 شب برگزار نمود .

10 نکته طلایی دکتری از زبان اساتید ورتبه های برتر این برنامه : در ابتدا آقای فروتن ، رتبه 1 مدیریت بازرگانی : به محوریت آزمون و الویت بندی منابع برای مطالعه اشاره نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نکته طلایی دکتری

10 نکته طلایی دکتری