مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-25اقتصادي

روند ابتلا به کرونا در خوزستان کاهشی است


از 26 آبان ماه سال جاری روند ابتلاء به کرونا در استان کاهشی است و این روند همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، امروز در حاشیه بازدید از مبادی ورودی و نحوه اجرای محدودیت های کرونا یی، به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: از 26 آبان ماه سال جاری روند ابتلاء به کرونا در استان کاهشی است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قریب به 580 بیمار بستری شده کرونایی در استان داریم که این رقم نسبت به هفته های قبل کمتر است، افزود: تخت های مراقبت های ویژه در بیمارستان های استان در حال کاهش است و تعداد بیماران ترخیصی از بیمارستان نسبت به بستری شدگان بیشتر است.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه شرایط کرونایی استان رو به بهبود است، به اعمال محدودیت های کرونایی در خوزستان اشاره و بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی از جمله سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور به طور شبانه روزی در این زمینه تلاش می کنند.

وی با تأکید بر همکاری مردم استان در اعمال این محدودیت ها، افزود: پلیس راه و راهور ورودی های اهواز و کارون را کنترل و مدیریت می کنند و طبق مقررات از پیش تعیین شده، نخست رانندگان را ارشاد و با خاطیان برخورد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ابتلا به کرونا در خوزستان کاهشی است

روند ابتلا به کرونا در خوزستان کاهشی است