مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 14:252020-11-25سياسي

اوضاع نابسامان بازار پاتاوه در بازدید مسوولان/هشدار فرماندار به ناظران کم کار


فرماندار دنا و عده ای از کارشناسان از بازار پاتاوه بازدید کردند که فرماندار وضعیت کنونی محصول ضعف و کم کاری دستگاه های نطارتی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا و اعضای هیئت نظارت بر  اصناف  شهر پاتاوه  از وضعیت این بازار ناراضی و نگرانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ عبدالحمیدپناهی فرماندار دنا، قائمی بخشدار پاتاوه و جمعی از کارشناسان به صورت سرزده  از بازار شهر پاتاوه دیدن کردند که در بازرسی به عمل آمده اعلام گردید وضعیت بازار پاتاوه نابسامان است و اکثر صنوف پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

رییس شورای سلامت و امنیت غذایی دنا گفت: در بازدیدهای انجام شده از سطح شهر مرکز بخش پاتاوه دیده شده که اغلب صنوف الزامات بهداشت فردی مقابله با شیوع کرونا را رعایت نمی کنند و با ادامه این وضعیت باید شاهد ماندگاری وضعیت قرمز در این شهر باشیم.

پناهی فرماندار دنا گفت: این محور بعنوان پیشانی استانی با تردد زیاد از همه نقاط دیگر شلوغ تر بوده و همین شلوغی باعث تهدید سلامت شهروندان می شود.

فرماندار دنا با ابراز نگرانی از عادی شدن روند برگزاری آیین های جشن عروسی در شرایط کرونایی هشدار داد و گفت: گزارش های فراوانی مبنی بر برگزاری جشن عروسی در خانه ها، مراسمات خاکسپاری به فرمانداری رسیده که متاسفانه هر روز بر اثر تجمع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع نابسامان بازار پاتاوه در بازدید مسوولان/هشدار فرماندار به ناظران کم کار

اوضاع نابسامان بازار پاتاوه در بازدید مسوولان/هشدار فرماندار به ناظران کم کار