مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:302020-11-25بين الملل

موانع احیای برجام از دید وندی شرمن


مسئول تیم مذاکره کننده آمریکا در مذاکرات هسته ای برجام، در مصاحبه ای برخی موانع بر سر راه احیای این توافق را یادآوری کرد و گفت این توافق یک شبه احیا نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به نقل از فارس،«وندی شرمن»، مسئول تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) روز گذشته در مصاحبه‌ای در خصوص احتمال احیای توافق هسته‌ای برجام صحبت کرد.

شرمن در پاسخ به این سؤال که آیا برجام با توجه به خروج ترامپ از آن، برای آمریکا باقی مانده تا دولت احتمالی بایدن بتواند به آن باز‌گردد گفت: «هیچ شکی نیست که برنامه جامع اقدام مشترک اکنون مانند زمانی که از آن خارج شدیم نیست، اما اقداماتی که ایران انجام داده تقریباً قابل باز‌گشت است.

آنچه رییس جمهور منتخب، بایدن گفته این است که اگر ایران بار دیگر از این توافق به طور کامل تبعیت کند دولت او نیز به این توافق باز‌خواهد گشت.

این اتفاق ساده نخواهد بود.

» وی با بیان اینکه «من امیدوارم که بایدن با اروپا در این خصوص صحبت کند مدعی شد، فرانسه، آلمان، انگلیس و کشور‌های اتحادیه اروپا و همچنین روسیه و چین این توافق را با یکدیگر حفظ کرده‌اند مخصوصاً اروپا که واقعاً به آن پایبند بوده است!» شرمن در ادامه تصریح کرد که احیای برجام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع احیای برجام از دید وندی شرمن

موانع احیای برجام از دید وندی شرمن