مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-25اقتصادي

کشاورز کارت در خراسان جنوبی رونمایی شد


برای نخستین بار در کشور، کشاورز کارت در خراسان جنوبی رونمایی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی برای نخستین بار در کشور، کشاورز کارت در خراسان جنوبی رونمایی شد.

مشیرالحق عابدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، امروز چهارشنبه پنجم آذر در وبینار رونمایی از کشاورز کارت که با حضور مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: کشاورز کارت یکی از اقدامات شایسته دولت در شرایط سخت اقتصادی برای رسیدگی به احوال کشاورزان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در کشور در خراسان جنوبی اجرایی شد، افزود: این طرح صرفا مربوط به کشاورزانی است که در حوزه غلات فعالیت دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: طرح حمایتی کشاورز کارت کاملا اجرایی است که به صورت تسهیلات یک ساله با بهره 12 درصد در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت که یکی از بهترین حمایت ها ارایه تسهیلات ارزان قیمت در این خصوص است.

غلامرضا قوسی، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز گفت: کشاورزان برای استفاده از این طرح باید در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه اکنون 25 هزار بهره بردار در حوزه غلات فعالیت می کنند، افزود: 40 هزار هکتار از اراضی استان زیر کشت غلات است که سالانه 65 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورز کارت در خراسان جنوبی رونمایی شد

کشاورز کارت در خراسان جنوبی رونمایی شد