مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:502020-11-25فرهنگي

پویش «کودک، همدلی و کرونا»؛ راه جدید ارتباط موزه ها با کودکان


رییس ایکوم ایران از ایجاد پویش ادبی هنری «کودک، همدلی و کرونا» با کمک موزه ها و نهادهایی که در زمینه کودک فعالیت می کنند، خبر می دهد.

- پویش کودک، همدلی و کرونا ؛ راه جدید ارتباط موزه ها با کودکان رییس ایکوم ایران از ایجاد پویش ادبی هنری کودک، همدلی و کرونا با کمک موزه ها و نهادهایی که در زمینه کودک فعالیت می کنند، خبر می دهد.

سیداحمد محیط طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که کمیته ملی موزه های ایران با همراهی و همکاری همه موسسه ها و نهادهایی که در زمینه کودک فعالیت می کنند و با کمک همه موزه های کشور درصدد برپایی یک پویش فرهنگی و هنری به نام کودک، همدلی و کروناست، می گوید: این پویش در چهار شاخه ادبیات (نوشتن خلاق)، نقاشی، عکس و ویدئو برگزار می شود که از کودکان، مربیان و همراهان کودکان انتظار می رود تا آثاری را بر اساس استنباطی که کودکان شان از این عنوان می کنند، همراه با کودک خلق و ارائه کنند.

او با تاکید بر شرایط کنونی جامعه و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و تا حد امکان قرنطینه، اظهار می کند: معتقدیم با برگزاری این پویش می توانیم به نوعی باعث نزدیکی و همدلی بین کودکان و خانواده ها شویم و شاهد این باشیم که چطور پشتیبانی همه از یکدیگر در مقابل این اپیدمی می تواند موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «کودک، همدلی و کرونا»؛ راه جدید ارتباط موزه ها با کودکان

پویش «کودک، همدلی و کرونا»؛ راه جدید ارتباط موزه ها با کودکان