مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-25فرهنگي

«یک دونه نون صد دونه نون» با «فر و فر و فر صدا میاد» منتشر شد


دو کتاب کودک «یک دونه نون صددونه نون» و «فر و فر و فر صدا میاد» که تدوین آنها به همت مجموعه تربیتی «خانه هم بازی» صورت گرفته، توسط انتشارات «راه یار» منتشر و روانه عرصه نشر شد.

- دو کتاب کودک یک دونه نون صددونه نون و فر و فر و فر صدا میاد که تدوین آنها به همت مجموعه تربیتی خانه هم بازی صورت گرفته، توسط انتشارات راه یار منتشر و روانه عرصه نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دو کتاب کودک یک دونه نون صددونه نون و فر و فر و فر صدا میاد که تدوین آنها به همت مجموعه تربیتی خانه هم بازی صورت گرفته، توسط انتشارات راه یار منتشر و روانه عرصه نشر شد.

یک دونه نون صد دونه نون ، روایتی ست کودکانه از تاریخ دفاع مقدس که به مشارکت بچه ها در فعالیت های پشتیبانی جنگ با محوریت تأمین مردمی نان جبهه ها می پردازد.

در این کتاب تعاملی، کودکان، با شیوه ای جدید، علاوه بر شعر خواندن و رنگ آمیزی نقاشی ها، با بسته خلاقانه ضمیمه، با همراهی والدین شان، بازی های مرتبط با کتاب را انجام می دهند.

یک دونه نون صد دونه نون به عنوان جلد اول از مجموعه کتاب های ما فردا رو می سازیم مجموعه تربیتی خانه هم بازی در 16 صفحه، شمارگان 3000 و قیمت 12 هزار تومان به چاپ رسیده است.

منیژه هاشمی، شاعر و حکیمه شریفی، تصویرگری این کتاب را برعهده داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک دونه نون صد دونه نون» با «فر و فر و فر صدا میاد» منتشر شد

«یک دونه نون صد دونه نون» با «فر و فر و فر صدا میاد» منتشر شد