مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-25سياسي

صدور 165 هزار دانشنامه تحصیلی با درج کدالکترونیک در سال 98


مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان گفت: در سال 98 موفق شدیم 165 هزار دانشنامه تحصیلی و 104 سابقه تحصیلی را با درج کیو آر کد بر روی مدرک صادر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید عبدالحمید انگجی در نشست مجازی مشترک مسئولان سازمان امور دانشجویان و بازرس کل امور آموزشی و پژوهشی سازمان بازرسی کل کشور با معاونین آموزشی دانشگاه ها گفت: استفاده از کیو آر کد بر روی مدرک تحصیلی ضمن بالابردن امنیت و صحت آن، هزینه ها برای دانشگاه ها کاهش می دهد.

وی افزود: در دانشگاه ها روش های مختلفی مانند استفاده از افکت های امنیتی همچون هولوگرام و مهرهای برجسته برای امنیت مدارک تحصیلی استفاده می شود و هر دانشگاهی روش خاص خود را دارد که هزینه ها را افزایش می دهد ولی با ارسال مدارک به سامانه سجاد و درج کد 20 رقمی و کیو آر کد(کد صحت الکترونیکی) در این هزینه ها صرفه جویی می شود.

مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان با اشاره به راه اندازی این سامانه از سال 98 گفت: سازمان امور دانشجویان به استعلام مدارک تحصیلی از طریقی غیر از سامانه سجاد پاسخ نمی دهد و به دستگاه های اجرایی اعلام شده است مانند گذشته برای استعلام صحت مدرک مکاتبه پستی نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 165 هزار دانشنامه تحصیلی با درج کدالکترونیک در سال 98

صدور 165 هزار دانشنامه تحصیلی با درج کدالکترونیک در سال 98