مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-25اقتصادي

امکان دریافت اوراق تسهیلات مسکن بدون کد سامانه سجام فراهم شد


رییس اداره کل نقدینگی و خزانه داری بانک عامل بخش مسکن از رفع انسداد مسیر تخصیص اوراق به دارندگان غیر سجامی حساب سپرده گذاری ممتاز این بانک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بانک عامل بخش مسکن، محسن کریمی اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته، سرانجام در مرحله ای دیگر موفق به ایجاد دارایی تسه برای افراد غیر سجامی شدیم و بدین ترتیب علاوه بر ایجاد دارایی مطابق روال معمول ماهانه برای مشتریان سجامی، برای تمامی مشتریان غیر سجامی نیز بر اساس امتیازات تخصیص یافته به آنان در گذشته در نماد تسه 9908 اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، امکان تکرار اقدام مشابه در آینده وجود ندارد، ضرورت دارد دارندگان حساب های ممتاز به منظور بهره مندی از تمامی منافع این سپرده گذاری، نسبت به تکمیل ثبت نام خود در سامانه سجام اقدام کنند.

رییس اداره کل نقدینگی و خزانه داری در توضیح این موضوع اظهار کرد: به دنبال ایجاد الزام برای همه فعالان بازار سرمایه به احراز هویت در سامانه سجام، آن دسته از دارندگان حساب سپرده گذاری ممتاز بانک عامل بخش مسکن که علاوه بر دریافت سود سپرده، مشمول تخصیص اوراق نیز می شوند، چنانچه در سامانه سجام ثبت نام خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان دریافت اوراق تسهیلات مسکن بدون کد سامانه سجام فراهم شد

امکان دریافت اوراق تسهیلات مسکن بدون کد سامانه سجام فراهم شد