مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-25اجتماعي

مدیر نمونه شهرداری تهران انتخاب شد


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران به عنوان مدیر نمونه سال 99 شهرداری پایتخت انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس،صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند به عنوان مدیر نمونه سال 99 شهرداری تهران انتخاب و از سوی پیروز حناچی، شهردار تهران مورد تقدیر قرار گرفت.

هر ساله مدیران برتر و نمونه هر حوزه از سوی معاونت های 9 گانه شهرداری تهران انتخاب و به معاونت منابع انسانی معرفی می شوند که پس از ارزیابی عملکرد و بررسی های لازم، تعدادی از مدیران از سوی شهردار تهران به عنوان مدیر نمونه سال معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند به دلیل اجرای طرح کاپ در تعدادی از مناطق شهر تهران و عملکرد مناسب سازمان متبوع وی در مواجهه با ویروس کووید 19، از حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به عنوان یکی از مدیران نمونه انتخاب شد و با اهدای لوح از سوی پیروز حناچی، شهردار تهران از وی تقدیر به عمل آمد.

  در بخشی از پیام شهردار تهران به مدیران منتخب و نمونه شهرداری تهران اینگونه آمده است: در سایه عنایت حضرت حق و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های خستگی ناپذیر و مجدانه شما در خدمتگزاری به شهروندان تهرانی، کارکنان خدوم و سازمان معظم شهرداری تهران، این لوح را به مناسبت انتخاب جنابعالی به عنوان مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر نمونه شهرداری تهران انتخاب شد

مدیر نمونه شهرداری تهران انتخاب شد