مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-25اقتصادي

ورود دادستانی بیرجند به موضوع گرانی گوشت مرغ/ضرورت افزایش نظارت


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به ورود دادستانی به موضوع گرانی گوشت مرغ در خراسان جنوبی گفت: کاهش جوجه ریزی دلیلی موجهی برای افزایش قیمت مرغ نیست.

- محمد اصغرزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ در روزهای گذشته دادستانی بیرجند به این موضوع ورود پیدا کرده است و روز گذشته جلسه ای با فعالان در این حوزه برگزار شد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه ورود داستانی به این موضوع قیمت مرغ از 36 هزار تومان در روز گذشته را اندکی کاهش داد، بیان کرد: قیمت گوشت مرغ امروز به حدود 27 هزار تومان رسیده است.

اصغر زاده ادامه داد: همه این موارد نشان می دهد که برای تنظیم بازار در حوزه گوشت مرغ و تخم مرغ و … بیش از هر چیز نظارت مهم است.

وی گفت: در خراسان جنوبی همواره 70 درصد مازاد نیاز استان تولید گوشت مرغ داریم و اگر حتی در یک ماه 10 روز نیز جوجه ریزی نداشته باشیم باز هم در 20 روز باقیمانده آنقدر تولید داریم که نیاز استان را تأمین کند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به این مسئله می توان عنوان کرد که کاهش جوجه ریزی به هیچ وجه دلیل موجهی برای افزایش قیمت گوشت مرغ در خراسان جنوبی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی بیرجند به موضوع گرانی گوشت مرغ/ضرورت افزایش نظارت

ورود دادستانی بیرجند به موضوع گرانی گوشت مرغ/ضرورت افزایش نظارت