مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-25بين الملل

فرمانده ارشد انصارالله یمن: برای ما مهم نیست چه کسی پیروز انتخابات آمریکاست


فرمانده نظامی ارشد جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه واشنگتن جنگ یمن را آغاز کرده است تاکید کرد که برای یمن اهمیتی ندارد چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله عیضه الرزامی از نزدیک ترین یاران حسین بدرالدین الحوثی بنیانگذار جنبش الشباب المؤمن (جوانان مومن) که پس از به شهادت رسیدن او، رهبری این جنبش را برعهده گرفت و در میان شیعیان یمن به علامه شیخ الرزامی معروف است در نخستین مصاحبه خود با روزنامه الیمن تاکید کرد که برای یمنی ها اهمیتی ندارد چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است.

  به نوشته پایگاه خبری 26 سپتامبر ، وی که از فرماندهان ارشد نظامی جنبش انصارالله یمن به شمار می رود، در این مصاحبه گفت که مردم یمن آنچنان پایداری و ایستادگی از خود نشان دادند که به لطف خداوند، نیروهای استکبار جهانی را به هم ریختند و همه آنچه که آنها انجام دادند در حد و اندازه این پایداری و مقاومت ملت بزرگ یمن، نبود.

  الرزامی در ادامه، نقش مهم و برجسته علما در بسیج رزمندگان در جبهه های نبرد و تقویت جبهه داخلی را یادآور شد و خطاب به کشورهای متجاوز به یمن گفت: نصیحت من به این کشورهای متجاوز به ویژه، عربستان و امارات این است که شما شش سال تمام جنگ را امتحان کردید در حالی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارشد انصارالله یمن: برای ما مهم نیست چه کسی پیروز انتخابات آمریکاست

فرمانده ارشد انصارالله یمن: برای ما مهم نیست چه کسی پیروز انتخابات آمریکاست