مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-25پزشكي

زایمان بدون درد در بیمارستان قشم/ 243 بیمار در بخش ویژه کووید بستری شدند


رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم از فراهم شدن امکان زایمان بدون درد در این بیمارستان خبر داد و گفت: ترغیب مادران به فرزندآوری از مزایای این اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از قشم، دکتر مریم هروآبادی صبح امروز در آیین تجلیل از مدافعان سلامت اظهار داشت: با شیوع کرونا یک بخش کامل با هشت تخت بیمارستانی تجهیز و به عنوان بخش ویژه کووید-19 در حال خدمات رسانی به بیماران است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 981 بیمار در بخش داخلی کووید و 243 بیمار نیز در بخش ویژه کووید بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم بستری شده اند.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم تصریح کرد: در مقطعی که تعداد بیماران به بالای 50 بیمار رسیده بود 2 بخش آی سی یو دیگر نیز تجهیز و به ظرفیت بیمارستان اضافه شد.

هروآبادی ادامه داد: میانگین فوت کرونایی کشوری 5.

7 درصد، استان هرمزگان 2.

6 درصد و شهرستان قشم 2.

5 درصد بیماران مبتلا است.

وی اضافه کرد: برای نخسین بار امکان زایمان بدون درد در جزیره قشم فراهم آمده و چندین زایمان نیز به این شیوه انجام شده که مادران به فرزندآوری ترغیب می کند.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم ادامه داد: طی 2 ماه گذشته 11 متخصص در رشته های گوش، حلق و بینی، چشم، داخلی، عفونی، اطفال، قلب، نورولوژی، اعصاب و روان، پوست و طب اورژانس به کادر درمانی بیمارستان اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زایمان بدون درد در بیمارستان قشم/ 243 بیمار در بخش ویژه کووید بستری شدند

زایمان بدون درد در بیمارستان قشم/ 243 بیمار در بخش ویژه کووید بستری شدند