مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-25اقتصادي

تحقق جهش تولید با توان داخلی و توسعه محصولات در سایپا


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به بیانات اخیر رهبری در خصوص جهش تولید خودرو، گفت: فرامین رهبر معظم انقلاب را در زمینه رشد تولیدخودرو با تکیه بر توان قطعه سازان داخلی محقق خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سیدجواد سلیمانی گفت: در دو سال گذشته گروه سایپا با تکیه بر ظرفیت های موجود در داخل و شناسایی توان شرکت ها و مجموعه های دانش بنیان داخلی توانسته است ضمن ارتقا کیفیت و معرفی محصولات جدید، رونق تولید را رقم بزند.

وی با اشاره به شکست پروژه تحریم صنعت خودرو ایران ادامه داد: با تکیه بر توان موجود در کشور و بی نیاز از شرکای بدعهد خارجی، دشمن را در دستیابی به اهداف تحریم ناکام گذاشته و محصولات جدیدی را برپایه مگاپلت فرم ملی سایپا (SP100) به بازار عرضه کردیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: گام مهم دیگر توقف تولید پراید و حذف این محصول پرتیراژ از سبد محصولات سایپا بود که با توجه به ظرفیت 50 درصدی آن از کل ظرفیت تولید سایپا، یک خلأ بسیار بزرگ محسوب می شد، اما توانستیم با برنامه ریزی دقیق و همکاری قطعه سازان این خلأ جدی را پر کرده و در سال جهش تولید، به ارتقا کیفیت هم توجه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جهش تولید با توان داخلی و توسعه محصولات در سایپا

تحقق جهش تولید با توان داخلی و توسعه محصولات در سایپا