مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-25اقتصادي

آزادی 53 زندانی جرایم غیرعمد در اصفهان/400 سری جهیزیه اهدا شد


مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای کمک مومنانه با جمع آوری یک میلیارد تومان کمک نقدی 53 زندانی جرایم غیرعمد در استان اصفهان آزاد شدند.

- سرهنگ حسن عجمی در گفت وگو با تاکنون بسیج اقدامات خوبی را برای افزایش کیفیت شهروندان و به ویژه اقشار ضعیف جامعه داشته است.

وی افزود: در هفته بسیج نیز این اقدامات تقویت شده و هر پایگاه در استان اصفهان برنامه ویژه ای را برای این ایام تعریف کرده است.

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه در ویژه ترین اقدامات بسیج در کشور بهره برداری از 200 هزار واحد مسکونی برای محرومین در دستور کار است، ابراز داشت: هنوز سهمیه استان ها در این زمینه مشخص نشده است اما از چند روز گذشته بهره برداری از 261 باب منزل مسکونی برای محرومان در دستور کار است که پیشرفت خوبی را نیز داشته اند و قرار است تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

بهره برداری از 53 پروژه محرومیت زدایی در 16 شهرستان وی همچنین به بهره برداری از 53 پروژه محرومیت زدایی در استان اصفهان در روز گذشته به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: این طرح ها در 16 شهرستان استان اصفهان به بهره برداری رسیده است.

سرهنگ عجمی به تهیه 400 جهیزیه برای دختران خانواده های نیازمند استان اصفهان با همکاری معاونت اجتماعی سپاه صاحب الزمان (عج) اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 53 زندانی جرایم غیرعمد در اصفهان/400 سری جهیزیه اهدا شد

آزادی 53 زندانی جرایم غیرعمد در اصفهان/400 سری جهیزیه اهدا شد