مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:002020-11-25اقتصادي

/پیگیری سوژه/ کارخانه سیمان خرم آباد همچنان بلاتکلیف


مجوز پروژه کارخانه سیمان خرم آباد سال 81 صادر و چهار سال بعد، عملیات اجرایی در نزدیک یکی از روستاهای این شهرستان آغاز شد و با اینکه چندین دولت در جریان مشکلات قرار داشته اند اما پروژه هرگز به نزدیکی های کارخانه هم نرسیده است.

- ایسنا/لرستان مجوز پروژه کارخانه سیمان خرم آباد سال 81 صادر و چهار سال بعد، عملیات اجرایی در نزدیک یکی از روستاهای این شهرستان آغاز شد و با اینکه چندین دولت در جریان مشکلات قرار داشته اند اما پروژه هرگز به نزدیکی های کارخانه هم نرسیده است.

این به اصطلاح کارخانه 46 هزار سهام دار دارد که قربانی اختلاف بین بانک عامل و سهام دار عمده شده و پروژه همچنان بلاتکلیف مانده و اخیراً خبر انحلال آن با رای دادگاه تهران رسانه ای شد و این در حالی بود که تا چند ماه پیش و پس از گزارش ایسنا(قفل های سیمانی بر پروژه سیمان خرم آباد!) مسئولان لرستان از این موضوع بی اطلاع بودند و تاکید کردند چنین حکمی برای آنان ارسال نشده و با پیگیری ایسنا این حکم به دست مسئولان رسید.

با اینکه برخی تجهیزات خریداری شده و در محل سایت قرار دارد و سهام داران خواستار مشخص شدن هر چه زودتر وضعیت سرمایه گذاری خود در این پروژه هستند اما زیاد به این خواسته توجهی نمی شود و پروژه همچنان همانی است که نباید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/پیگیری سوژه/ کارخانه سیمان خرم آباد همچنان بلاتکلیف

/پیگیری سوژه/ کارخانه سیمان خرم آباد همچنان بلاتکلیف