مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:502020-11-25اجتماعي

هشدار رییس راهور لرستان به رانندگان وسایل نقلیه با پلاک مخدوش یا پنهان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان می گوید: در صورت مشاهده ی مخدوش یا پنهان کردن پلاک، بلافاصله راننده اعمال قانون می شود.

- ایسنا/لرستان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان می گوید: در صورت مشاهده ی مخدوش یا پنهان کردن پلاک، بلافاصله راننده اعمال قانون می شود.

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محدودیت های کرونایی در بحث راهنمایی و رانندگی به طور کامل و متناسب با وضعیت شهرستان ها در استان اجرا می شود.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیربومی در لرستان، تصریح کرد: ماموران در ورودی شهرها حضور دارند و چندین اکیپ نیز به طور مرتب در سطح شهرها فعال هستند.

چغلوند با اشاره به اینکه در شهرهای وضعیت قرمز تردد از ساعت 21 تا 4 ممنوع است، تصریح کرد: در این خصوص توضیحات لازم بارها از طریق رسانه ها اعلام شده و در این ساعات از طریق دوربین و گشت های سطح شهر رانندگان متخلف جریمه می شوند.

رییس پلیس راهور لرستان با اشاره به مخدوش کردن پلاک ها تاکید کرد: این کار مطابق قانون جرم محسوب می شود و علاوه بر جریمه و توقف وسیله نقلیه، شش ماه تا یک سال زندان در انتظار راننده متخلف خواهد بود.

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده ی مخدوش یا پنهان کردن پلاک، بلافاصله راننده اعمال قانون می شود و به سزای این کار خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس راهور لرستان به رانندگان وسایل نقلیه با پلاک مخدوش یا پنهان

هشدار رییس راهور لرستان به رانندگان وسایل نقلیه با پلاک مخدوش یا پنهان