مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:452020-11-25اقتصادي

عقد تفاهم استقرار اورژانس در بنادر لافت و پل به ایستگاه آخر رسید


مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم از انجام مراحل پایانی جهت عقد تفاهم نامه استقرار واحدهای فوریت های پزشکی (اورژانس) در بنادر لافت و پل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، هادی نعیمیان سه شنبه شب در جلسه هماهنگی استقرار اورژانس در بنادر لافت و پل اظهار داشت: از مدت ها قبل مذاکراتی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم جهت استقرار دو واحد از نیروهای امدادی فوریت های پزشکی(اورژانس) در محدوده بنادر لافت و پل انجام شده و در آینده نزدیک شاهد استقرار دو واحد از این نیروها در نقاط مذکور خواهیم بود.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه شرکت توسعه بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم موظف به تامین مکان و امکانات لازم برای استقرار اورژانس بوده و شبکه بهداشت و درمان و اورژانس شهرستان نیز متقابلا موظف به تامین خدمات اورژانسی برای مسافرین و افراد حاضر در در این بنادر است.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته فضای مورد نظر جهت استقرار نیروهای امدادی در بنادر لافت و پل آماده شده و همچنین تجهیزات مورد نیاز تامین گردیده و پس از تامین نیروهای امدادی متخصص و آموزش دیده مورد نیاز توسط شبکه بهداشت و درمان، شاهد استقرار اورژانس در این بنادر خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد تفاهم استقرار اورژانس در بنادر لافت و پل به ایستگاه آخر رسید

عقد تفاهم استقرار اورژانس در بنادر لافت و پل به ایستگاه آخر رسید