مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 03:452020-11-25اجتماعي

طرح های پژوهشی آلایندگی اصفهان تمام شده است


رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار به اتمام رسیدن و ارائه طرح های پژوهشی آلایندگی هوای اصفهان که بر عهده دو دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان بوده است، - ایسنا/اصفهان رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار به اتمام رسیدن و ارائه طرح های پژوهشی آلایندگی هوای اصفهان که بر عهده دو دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان بوده است، شد، در حالی که مجریان این دو پروژه از اتمام این پژوهش ها و ارائه نتایج به شهرداری اصفهان خبر می دهند.

آلودگی هوای اصفهان چند سالی است که گریبان این شهر را می فشارد و هر سال با سرد شدن هوا در پاییز و زمستان این زخم کهنه مجدد سر باز می کند.

مسئولان شهری استان اصفهان به دنبال چاره جویی این معضل دیرینه، دو طرح پژوهشی منشأیابی ذرات معلق و تعیین سهم منابع آلاینده در آلودگی گازی جو پایین و سیاهه آلاینده های گازی کلان شهر اصفهان را با همکاری دو دانشگاه صنعتی اصفهان و اصفهان آغاز کردند و مقرر شد تا با نتایج این دو طرح تحقیقاتی، تصمیماتی علمی تر برای کنترل آلاینده ها در کلانشهر اصفهان اتخاذ شود.

روز (یکشنبه – دوم آذر ماه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر، خواستار اتمام این دو طرح پژوهشی شد و از این دو دانشگاه خواست تا هرچه سریعتر این پژوهش ها را تکمیل و به شهرداری ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پژوهشی آلایندگی اصفهان تمام شده است

طرح های پژوهشی آلایندگی اصفهان تمام شده است