مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-24حوادث

ایرانی قربانی ترانزیت موادمخدر است


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، گفت: ایران قربانی ترانزیت موادمخدر به سایر کشورها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مجید کریمی، در جریان بازدید جانشین فرمانده ناجا از مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه مشکل ما در بحث مبارزه با مواد مخدر، تولید مواد در کشور افغانستان است، افزود: قریب به 40 درصد از تولید مواد مخدر در این کشور با هدف ترانزیت به سایر کشورها وارد ایران می شود.

وی با بیان اینکه ایران قربانی ترانزیت مواد مخدر به سایر کشورهاست، ادامه داد: آمارها نشان می دهد سالیانه بیش از 10 هزار تن انواع مواد مخدر در افغانستان تولید می شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در ادامه عنوان کرد: تمامی همکاران ما با جدیت در نقطه صفر مرزی حضور دارند و از ورود مواد مخدر به کشور، شهرها و روستاها جلوگیری می کنند.

سردار کریمی ادامه داد: بیش از 78 درصد از مواد مخدر کشف شده در کشور در استان های شرقی و حاشیه شرق بوده و تمرکز ما برای جلوگیری از ورود مواد مخدر بیشتر در شرق کشور است.

وی تصریح کرد: قاچاق مواد مخدر یک جرم سازمان یافته و امنیتی است حتی شاهد هستیم برخی گروه های تروریستی که در شرق کشور هستند نفرات آنها به همراه مواد مخدر توسط مرزبانان دستگیر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی قربانی ترانزیت موادمخدر است

ایرانی قربانی ترانزیت موادمخدر است