مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:502020-11-24پزشكي

برگزاری وبینار علمی «کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری های اعصاب»


وبینار یکروزه و علمی «کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری های اعصاب» چهارم آذرماه توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی برگزار شد.

- برگزاری وبینار علمی کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری های اعصاب وبینار یکروزه و علمی کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری های اعصاب چهارم آذرماه توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی برگزار شد.

وبینار علمی کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری های اعصاب با سخنرانی دکتر رضا حاجی آقایی معاون آموزش و پژوهش و عضو هیات علمی این پژوهشکده، آخرین یافته های علمی مربوط به این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

این وبینار دارای امتیاز بازآموزی و مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

مخاطبان این دوره پزشکان عمومی، داروسازان و متخصصان طب سنتی بودند و این دوره به صورت مجازی و آنلاین بر بستر آموزش های مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزار شد ودر انتهای برنامه فایل پاورپوینت ارایه شده و فیلم ضبط شده برنامه نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، در پایان این وبینار به شرکت کنندگان دوره به مدت 48 ساعت فرصت داده شد تا در آزمون آنلاین پایان دوره شرکت کنند و با پاسخ صحیح به 70 درصد سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار علمی «کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری های اعصاب»

برگزاری وبینار علمی «کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری های اعصاب»