مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-24حوادث

واژگونی سمند در شهرستان فنوج 3 کشته برجای گذاشت


رییس پلیس راه جنوب استان سیستان وبلوچستان گفت: واژگونی یک دستگاه سواری سمند در بخش کتیج روستای سیاهکان شهرستان فنوج منجر به فوت 3 نفر و مصدومیت 3 نفر دیگر شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس پلیس راه جنوب استان سیستان وبلوچستان گفت: واژگونی یک دستگاه سواری سمند در بخش "کتیج" روستای "سیاهکان" شهرستان فنوج منجر به فوت 3 نفر و مصدومیت 3 نفر دیگر شد.

سرهنگ مصطفی کول زاده اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگون شدن یک سواری سمند در بخش کتیج روستای سیاهکان شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان، بلافاصله ماموران گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

رییس پلیس راه جنوب استان گفت: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه سواری سمند به دلیل سرعت زیاد واژگون شده و بر اثر این حادثه، راننده خودرو به همراه 2 نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه 3 نفر از سرنشینان دیگر این خودرو نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند، بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

سرهنگ کول زاده در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره با سرعت مجاز، مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی سمند در شهرستان فنوج 3 کشته برجای گذاشت

واژگونی سمند در شهرستان فنوج 3 کشته برجای گذاشت