مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:502020-11-24اجتماعي

برف و باران در پایتخت از اواخر وقت 6 آذر/ بارش در اغلب مناطق و هشدار به کشاورزان


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز پنج شنبه 6 آذر در اغلب مناطق کشور برف و باران خواهیم داشت، گفت: احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در بارش ها وجود دارد که ضرورت دارد به توصیه ها توجه شود.

- محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: روز آینده جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم است و با توجه به سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت به ویژه اصفهان، تهران، اراک و کرج غبار محلی پدیده غالب خواهد بود.

وی ادامه داد: اواخر وقت روز چهارشنبه 5 آذر سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می شود و موجب بارش پراکنده در این مناطق خواهد شد ما پنج شنبه 6 آذر بر شدت بارش ها افزوده خواهد شد و  گستره آن نیمه غربی کشور و سواحل خزر را در بر می گیرد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز پنج شنبه در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ، زنجان، کردستان، اردبیل، کرمانشاه، لرستان، همدان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، قم، بوشهر، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان، استان مرکزی و غرب اصفهان بارندگی خواهیم داشت که این وضعیت روز جمعه 7 آذر علاوه بر این مناطق در شمال و غرب فارس نیز حاکم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در پایتخت از اواخر وقت 6 آذر/ بارش در اغلب مناطق و هشدار به کشاورزان

برف و باران در پایتخت از اواخر وقت 6 آذر/ بارش در اغلب مناطق و هشدار به کشاورزان