مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-24پزشكي

43 مبتلا به کرونا در فارس جان باختند/ کاهش سن مبتلایان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی 24 ساعت گذشته 43 مبتلای دیگر در استان فارس جان باختند و امار از زمان شیوع تاکنون به 2 هزار و 272 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو 15 درصد جانباختگان ناشی از این بیماری در فارس، در گروه سنی زیر پنجاه سال بوده اند.

معاون با بیان اینکه از ابتدای شیوع این بیماری در استان فارس، بیش از 475 هزار تست تشخیصی در استان انجام شده است، مجموع بیماران شناسایی شده را 138 هزار و 869 نفر اعلام کرد.

او با اعلام بستری دو هزار و 345 بیمار مشکوک علامت دار و یا مثبت قطعی در بیمارستان های استان، وضعیت جسمی 378 نفر از این بیماران را وخیم اعلام کرد که هم اکنون در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

معاون بهداشت دانشگاه همچنین با ابراز تاسف از جان باختن 43 هم استانی طی 24 ساعت گذشته در اثر ابتلا به کروناویروس در استان فارس، از افزایش آمار جانباختگان فارس به دو هزار و 272 نفر از ابتدای شیوع این بیماری خبر داد.

دکتر همتی آمار بهبودیافتگان این بیماری که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند را نیز 121 هزار و 868 نفر اعلام کرد.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه گزارش امروز خود به نتایج برخی بررسی های آماری مربوط به کرونا در استان اشاره کرد که بر اساس این بررسی ها، میانگین سنی ابتلا به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 مبتلا به کرونا در فارس جان باختند/ کاهش سن مبتلایان

43 مبتلا به کرونا در فارس جان باختند/ کاهش سن مبتلایان