مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-24سياسي

نتایج پژوهش منشأیابی ذرات معلق هوای اصفهان 15 آذر اعلام می شود


مجری پروژه منشأیابی و سهم بندی ذرات معلق هوای شهر اصفهان از اعلام نتایج نهایی این پژوهش در 15 آذر امسال همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

- محسن سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن انتقاد به اظهارات رییس شورای شهر اصفهان نسبت به تاخیر صورت گرفته از سوی دانشگاه صنعتی اصفهان در زمینه ارائه گزارش منشأیابی و سهم بندی ذرات معلق هوا و اولویت بندی کانون های مولد آن درهوای شهر اصفهان اظهار داشت: این پروژه در سال 96 به دانشگاه صنعتی اصفهان تحول داده شد.

وی زمان تعیین شده برای اتمام پروژه منشأیابی و سهم بندی ذرات معلق هوای شهر اصفهان را تا مرداد سال جاری اعلام کرد و گفت: این پروژه توسط دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان انجام و در اسفند ماه سال 98 به شهرداری تحویل و 15 مردادماه سال جاری به اتمام رسیده است.

مجری پروژه منشأیابی و سهم بندی ذرات معلق هوای شهر اصفهان با بیان اینکه معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان به عنوان کارفرمای این پروژه پس از گذشت زمان مذکور، در تاریخ اول آبان ماه سال جاری، با ارسال نامه اتمام قرارداد به دانشگاه صنعتی اصفهان را اعلام کرده است، ابراز داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان، معاونت حمل و نقل و ترافیک، معاونت خدمات شهری و معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج پژوهش منشأیابی ذرات معلق هوای اصفهان 15 آذر اعلام می شود

نتایج پژوهش منشأیابی ذرات معلق هوای اصفهان 15 آذر اعلام می شود