مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-24ورزشي

هیچ کس از عذرخواهی نمرده!


در حالی که فقط دو هفته از آغاز لیگ گذشته و تنها 16 دیدار برگزار شده، نزدیک به 12 بیانیه علیه داوری، فدراسیون، بازیکنان و مربیان حریف و .

صادر شده است که شاید یک رکورد جهانی باشد! - در حالی که فقط دو هفته از آغاز لیگ گذشته و تنها 16 دیدار برگزار شده، نزدیک به 12 بیانیه علیه داوری، فدراسیون، بازیکنان و مربیان حریف و .

صادر شده است که شاید یک رکورد جهانی باشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران نوشت: هیچکس از عذرخواهی نمرده است.

دست کم تا این لحظه هیچ گزارش مستندی وجود ندارد که نشان بدهد در طول تاریخ یک نفر بعد از عذرخواهی و پذیرفتن این که رفتار یا گفتارش غلط بوده، قلبش از تپیدن باز ایستاده باشد.

اما چرا ما این همه مقابل کاری تا این اندازه ساده مقاومت می کنیم؟ محمود فکری، سرمربی استقلال تهران بعد از سوت پایان دیدار مقابل فولاد فحاشی کرد.

الفاظ رکیکی به کار برد که ناامیدکننده بود.

خیلی ها که گمان می کردند او با پوشیدن کت و شلوار و سفیدشدن محاسن دیگر آن بازیکن مشتاق درگیری نیست را دل سرد کرد و نوشتند او به تنظیمات کارخانه برگشت.

بعید است فقط شکست در یک مسابقه فوتبال باعث این اتفاق شده باشد.

قطعاً عوامل دیگری چه درون تیم و روی نیمکت و حاشیه زمین وجود داشت که او را تا مرز انفجار برد ولی هیچ کدام از اینها مجوزی برای آن فحاشی نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس از عذرخواهی نمرده!

هیچ کس از عذرخواهی نمرده!