مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-24اقتصادي

صندوق پژوهش و فناوری ثامن ضمانت نامه برای دانش بنیان های حوزه سلامت صادر می کند


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن از صدور ضمانت نامه برای تسهیل در فرآیندهای عملیاتی شرکت های دانش بنیان و فناور خبر داد.

- مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن از صدور ضمانت نامه برای تسهیل در فرآیندهای عملیاتی شرکت های دانش بنیان و فناور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا فرهادی در طی نشست مشترک با مدیریت شعب بانک تجارت استان خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر گفت: تاکنون خدمت صدور ضمانت نامه در سبد خدمات صندوق نبود و از این پس انواع ضمانت نامه ها شامل حسن انجام کار، شرکت در مناقصه و تعهد پرداخت توسط صندوق سلامت ثامن برای شرکت های فناور و به ویژه دانش بنیان صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس توافق صورت گرفته با سرپرستی بانک تجارت استان خراسان رضوی شرکت های دانش بنیانی که در حوزه سلامت فعالیت دارند، بویژه شرکت هایی که در پارک علم و فناوری خراسان رضوی مستقر هستند و یا مصوبه اخذ تسهیلات بانکی از صندوق نوآوری دارند و امکان تامین وثایق مورد نیاز بانک را ندارند، از این پس ضمانت نامه صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن را به عنوان وثیقه می توانند اخذ کنند.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، فرهادی خاطرنشان کرد: براساس بند (خ) ماده (4) آیین نامه تضمین معاملات دولتی، ضمانت نامه های صندوق های پژوهش و فناوری مورد پذیرش قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق پژوهش و فناوری ثامن ضمانت نامه برای دانش بنیان های حوزه سلامت صادر می کند

صندوق پژوهش و فناوری ثامن ضمانت نامه برای دانش بنیان های حوزه سلامت صادر می کند