مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-24ورزشي

تعطیلی مراکز فرهنگی و اماکن ورزشی شهرداری تبریز


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از تعطیلی مراکز فرهنگی و اماکن ورزشی شهرداری طبق مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا خبر داد.

- حجت الاسلام احمد حمیدی با اعلام این خبر گفت: همه خانه های فرهنگ، خانه های سلامت، فرهنگسراها، قرائت خانه ها، کتابخانه ها، سالن ها و اماکن ورزشی شهرداری تبریز با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی گفت: حفظ سلامت شهروندان از دغدغه های اصلی مجموعه شهرداری تبریز بوده و تمام تلاش خادمان شهر برای تحقق این موضوع به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به این که مراکز فرهنگی، آموزش های خود را به صورت مجازی ارائه می کنند، افزود: تهیه بسته های آموزشی و ارائه ان در جامعه با استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی در راستای تقویت فرهنگ شهروندی و توجه به مباحث بهداشتی در مقابله با این بیماری در دستور کار قرار گرفته است.

حمیدی گفت: تهیه و تدوین مطالبی در خصوص چگونگی حفظ سلامت و ورزش در خانه برای حفظ تندرستی شهروندان در ایام بروز بیماری کرونا، در قالب کمپین تندرستی برای همه در فضای مجازی نیز در دسترس شهروندان قرار دارد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در پایان ابراز امیدواری کرد که شهروندان با حفظ آرامش و روحیه تعاون، در انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکز فرهنگی و اماکن ورزشی شهرداری تبریز

تعطیلی مراکز فرهنگی و اماکن ورزشی شهرداری تبریز