مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-24اقتصادي

تداوم توزیع روزانه مرغ با قیمت ستاد تنظیم بازار


شرکت پشتیبانی امور دام، روزانه توزیع 300 تن مرغ گرم را با قیمت 18 هزار 500 تومان ومرغ منجمد راباقیمت 15 هزار تومان، - یک مقام مسئول در وزارت جهاد گفت:شرکت پشتیبانی امور دام، روزانه توزیع 300 تن مرغ گرم را با قیمت 18 هزار 500 تومان ومرغ منجمد راباقیمت 15 هزار تومان، طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شروع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیمراد سرافرازی، رییس مرکز امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی از توزیع گسترده مرغ در بازار خبر داد و گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار، شرکت پشتیبانی امور دام، روزانه توزیع 300 تن مرغ گرم را با قیمت 18 هزار 500 تومان و مرغ منجمد را با قیمت 15 هزار تومان طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شروع کرده است و بدون هیچ محدودیتی در سراسر کشور و در تمام سازمان ها، اصناف و فروشگاه ها تا رسیدن قیمت مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آنفولانزای فوق حاد پرندگان گفت: در هفته اخیر، بذر واکسن آنفولانزای فوق حاد پرندگان و آنتی ژن H5 را رونمایی کردیم و این مهم یکی از برنامه هایی است که کشور به شدت به آن نیاز داشت.

این بذر، با همکاری سازمان دامپزشکی و پشتیبانی مالی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به دست دانشمندان ایرانی تولید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم توزیع روزانه مرغ با قیمت ستاد تنظیم بازار

تداوم توزیع روزانه مرغ با قیمت ستاد تنظیم بازار