مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-24سياسي

تاکید کمیسیون کشاورزی بر ممنوعیت کامل صید ترال به سازمان شیلات


سخنگوی کمیسیون کشاورزی از تعیین تکلیف سنددار شدن اراضی کشاورزی تا دو سال آینده خبر داد و همچنین در مورد ممنوعیت صید ترال گفت: از اول آذرماه تا این لحظه گزارشی در مورد صید ترال فانوس ماهیان و ماهیان مرکب و یال اسبی به ما نرسیده است.

- سخنگوی کمیسیون کشاورزی از تعیین تکلیف سنددار شدن اراضی کشاورزی تا دو سال آینده خبر داد و همچنین در مورد ممنوعیت صید ترال گفت: از اول آذرماه تا این لحظه گزارشی در مورد صید ترال فانوس ماهیان و ماهیان مرکب و یال اسبی به ما نرسیده است.

معین الدین سعیدی در گفت وگو با ایسنا، در مورد جلسه صبح امروز (سه شنبه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اولین محور جلسه امروز ما طرح ملی کاداستر اراضی کشاورزی یا سنددار کردن این اراضی بود.

متاسفانه روند این اقدام به شدت طولانی شده بود و پیش بینی می شد که پنج تا هفت سال طول بکشد اما با توجه به دغدغه نمایندگان و کشاورزان مجموعه منابع طبیعی و معاونت اراضی جهاد کشاورزی متعهد شد که دست کم تا دو سال آینده در این موضوع به نتیجه برسد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین از بررسی نقش شیلات در اقتصاد دریامحور در جلسه امروز خبر داد و گفت: مسئولان سازمان شیلات ایران امروز گزارش کاملی در خصوص پیشرفت هایشان در بحث صید و تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید کمیسیون کشاورزی بر ممنوعیت کامل صید ترال به سازمان شیلات

تاکید کمیسیون کشاورزی بر ممنوعیت کامل صید ترال به سازمان شیلات