مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-24اقتصادي

نحوه ثبت نام وام یک میلیونی/ یارانه کمک معیشتی به 30 میلیون نفر پرداخت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در راستای اطلاعیه ای که روز گذشته از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد چگونگی حمایت جبرانی برای معیشت خانوار های کم درآمد در شرایط کرونایی انجام شد، - سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: دولت قصد دارد علاوه بر پرداخت کمک های بلاعوض طی 4 ماه باقیمانده از سال، به 29.

7 میلیون نفر هم تسهیلات کرونایی خانوار پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در راستای اطلاعیه ای که روز گذشته از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد چگونگی حمایت جبرانی برای معیشت خانوار های کم درآمد در شرایط کرونایی انجام شد، امروز سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط زنده با شبکه خبر اعلام کرد: برای حمایت از معیشت مردم به ویژه اقشار کم درآمد که در راستای تذکرات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از خانوار های کم درآمد و بدون درآمد، دولت قصد دارد به دو طریق از این خانوار ها حمایت کند.

وی افزود: روش اول این است که برای حدود 30 میلیون نفر در قالب 11 میلیون خانوار ایرانی یارانه کمک معیشتی و تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت می شود.

برنامه دیگر این است که کمک بلاعوض ماهانه تا مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر یک از اعضای خانوار از آذرماه تا پایان سال به مدت 4 ماه به سرپرست خانوار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ثبت نام وام یک میلیونی/ یارانه کمک معیشتی به 30 میلیون نفر پرداخت می شود

نحوه ثبت نام وام یک میلیونی/ یارانه کمک معیشتی به 30 میلیون نفر پرداخت می شود