مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-24اقتصادي

حواله قیر رایگان در بین دستگاه ها توزیع نمی شود


حواله قیر رایگان میان دستگاه ها توزیع نمی شود.

- ایسنا/اردبیل نایب رییس مجلس گفت: حواله قیر رایگان میان دستگاه ها توزیع نمی شود.

علی نیکزاد چهارم آذر اظهار کرد: حواله قیر رایگان میان دستگاه ها توزیع نمی شود تا رانت و فسادی رخ دهد، بلکه اعتباری در حدود 4 هزار میلیارد تومان با تخصیص صد درصد از طریق سازمان برنامه و بودجه در اختیار دستگاه ها قرار می گیرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی از آسفالت 140 میلیون متر مربع با اجرای قانون تامین قیر رایگان خبر داد و گفت: حواله قیر رایگان توزیع نمی شود.

وی ادامه داد: با اجرای تبصره 1 قانون بودجه سال 99 کشور، 140میلیون متر مربع آسفالت و روکش خواهد شد و در نشست امروز مقرر شد دستگاه های تعیین شده در قانون مذکور، ظرف 48 ساعت جداول استانی خود را به مجلس و سازمان برنامه و بودجه اعلام کنند تا اعتبارات مدنظر تا پایان هفته اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت ایسنا، وی اضافه کرد: مطابق این قانون، 50درصد از اعتبارات در اختیار وزارت راه، 21درصد در اختیار بنیاد مسکن، 17درصد در اختیار سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، 5درصد در اختیار نوسازی مدارس، 4درصد در اختیار سازمان جنگل ها، مراتع و منابع طبیعی و 3درصد در اختیار بسیج سازندگی قرار می گیرد و پس از آن این اعتبارات از سوی دستگاه ها به صورت استانی در اختیار سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواله قیر رایگان در بین دستگاه ها توزیع نمی شود

حواله قیر رایگان در بین دستگاه ها توزیع نمی شود