مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-24اقتصادي

وجود 450 هزار تن روغن خوراکی و 4 میلیون تن کالای اساسی در بنادر


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مشکلی از نظر تأمین روغن خوراکی مردم نداریم، گفت: در حال حاضر 450 هزار تن روغن خوراکی و 4 میلیون تن کالای اساسی در بنادر داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی امروز در مراسم ورود 70 دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل و یک دستگاه لکوموتیو پارس 33 به شبکه ریلی کشور در جمع خبرنگاران، درباره انتقال واگن پارس به شرکت مپنا،  اظهار داشت: این موضوعی است که حدود 5 سال از آن می گذرد مسائلی بین سازمان خصوصی سازی، ایمیدرو و وزارت دفاع وجود داشت و در شرایط کنونی به نقطه انتهایی رسیده است.

وی ادامه داد: مقرر شد اینجانب نیز موضوع را پیگیری کنم تا تعیین تکلیف شود، کار در فرآیند حقوقی و مالی دنبال شده است و اینجانب هم تلاش می کنم موانع آن را دنبال کنم.

*  امروز 13 میلیون تن بار در بنادر وجود دارد وزیر راه و شهرسازی درباره رسوب کالا در گمرکات گفت: رسوب کالا ابعاد گوناگونی دارد امروز بنادر ما 240 میلیون تن ظرفیت دارد که این رقم سال گذشته 173 میلیون تن بود؛ در واقع ماهانه حدود 15 میلیون تن بار داریم و هفته ای 10 میلیون تن بار در جاده ها جابه جا می شود.

اسلامی افزود: امروز 13 میلیون تن بار در بنادر وجود دارد که از ظرفیت یک ماه بنادر هم کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 450 هزار تن روغن خوراکی و 4 میلیون تن کالای اساسی در بنادر

وجود 450 هزار تن روغن خوراکی و 4 میلیون تن کالای اساسی در بنادر