مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-24سياسي

بخش خیابانی «مقاومت» تعطیل نمی شود/ جایگزینی تهران به جای شیراز


مدیر اجرایی جشنواره تئاتر «مقاومت» با اشاره به برگزاری بخش خیابانی این دوره از جشنواره در تهران از برنامه ریزی مناسب برای رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و نحوه استقرار گروه ها خبر داد.

- مدیر اجرایی جشنواره تئاتر مقاومت با اشاره به برگزاری بخش خیابانی این دوره از جشنواره در تهران از برنامه ریزی مناسب برای رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و نحوه استقرار گروه ها خبر داد.

توحید معصومی دبیر اجرایی جشنواره تئاتر مقاومت در گفتگو با و مسافت طولانی برخی از شهرها تا شیراز، به درخواست گروه های نمایشی تصمیم گرفته شد که این بخش همزمان با برگزاری آنلاین اواخر آذر ماه به صورت زنده در تهران برگزار شود.

وی ادامه داد: البته برنامه ریزی مناسبی برای رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و نحوه استقرار گروه ها در هتل محل اقامتشان صورت گرفته است و طی صحبت هایی که انجام شده محل اقامت گروه ها را به بیش از یک هتل افزایش داده ایم و حتی زمان صرف ناهار و شام گروه ها هم بدون تداخل با یکدیگر و به صورت جداگانه صورت می گیرد.

همچنین اجراهای سطح شهر را محدود کردیم و قرار است هر روز یک اجرای خیابانی داشته باشیم و فقط گروه های نمایشی و هیات داوران تماشاگر آثار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خیابانی «مقاومت» تعطیل نمی شود/ جایگزینی تهران به جای شیراز

بخش خیابانی «مقاومت» تعطیل نمی شود/ جایگزینی تهران به جای شیراز