مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-24پزشكي

در کدام مراکز تست کرونا رایگان انجام می شود؟


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: انجام تست کرونا در مراکز 16 ساعته که تحت نظارت دانشگاه های علوم پزشکی قرار دارند، رایگان است.

- جی پلاس، بابک عشرتی، اظهار داشت: در ابتدا 13 مرکز خدمات سلامت 16 ساعته کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی شد که این مراکز به تدریج افزایش یافت.

مهر نوشت؛ وی با اشاره به اینکه از اوایل اسفند 98 و پس از ابلاغ، بر اساس جمعیت و ظرفیت دانشگاه مراکز 16 ساعته راه اندازی شد، ادامه داد: در مرداد 99 تعداد این مراکز به 17 مورد رسید و به زودی به 29 مرکز افزایش می یابد.

در حال حاضر 26 مرکز فعال است و 3 مرکز نیز تا آخر این هفته دایر می شود.

عشرتی افراد حاضر در مراکز 16 ساعته را شامل پزشک، مراقب سلامت، پذیرش و نمونه گیر اعلام کرد و گفت: معاینه افراد، نمونه گیری، آموزش مبتلایان، ثبت اطلاعات بیماران، شناسایی و پیگیری محدود افراد در تماس با مبتلایان از جمله خدمات قابل ارایه در این مراکز است.

وی درباره تعداد مراجعات به مراکز 16 ساعته تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران، افزود: قبل از پیک سوم کرونا، بار مراجعه به مراکز 16 ساعته، در هفته 2 هزار و 500 نفر بود و الان با توجه به افزایش تعداد و بیشتر شدن خدمات، هفته گذشته آمار مراجعه کنندگان به بیش از 7 هزار نفر رسید و به عبارتی روزانه هزار مراجعه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کدام مراکز تست کرونا رایگان انجام می شود؟

در کدام مراکز تست کرونا رایگان انجام می شود؟