مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-24ورزشي

شروط کلمبیا برای ادامه کار کی روش/ پروازی نباش؛ با باشگاه ها تعامل کن!


یک روزنامه نگار کلمبیایی اعلام کرد فدراسیون فوتبال این کشور در صورت عدم استعفای کارلوس کی روش، شروط زیادی را برای او در نظر دارد از جمله پروازی نبودن، - تغییر دستیاران و تعامل با باشگاه ها.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در روزهایی که فدراسیون فوتبال کلمبیا و کارلوس کی روش سکوت اختیار کرده اند، روزنامه نگاران و رسانه های کلمبیا خبرهای مختلفی درباره ادامه همکاری کی روش با تیم ملی این کشور منتشر می کنند.

بعد از باخت کلمبیا به اروگوئه و اکوادور، کی روش در نشست خبری اعلام کرد تیم کلمبیا در ماه مارس با قدرت بر می گردد اما درست بعد از همین صحبت ها، رسانه های کلمبیا اعلام کردند کی روش برکنار و اخراج می شود.

بعد از گذشت چند روز اعلام شد فدراسیون کلمبیا پولی برای پرداخت غرامت به کی روش و اخراج این مربی ندارد و این احتمال هست که کی روش به کارش در تیم ملی کلمبیا ادامه بدهد.

در تازه ترین خبرهای مربوط به کی روش، دو روزنامه نگار و خبرنگار معتبر کلمبیا خبرهایی را منتشر کرده اند که در نوع خود جالب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت کومو تریکولور ، کارلوس آنتونیو ولز خبرنگاری که ارتباط نزدیکی با آلوارو گونزالس نایب رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا دارد، برکناری و اخراج کی روش را رد و تاکید کرد این فدراسیون منتظر دریافت نامه استعفا از سوی سرمربی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط کلمبیا برای ادامه کار کی روش/ پروازی نباش؛ با باشگاه ها تعامل کن!

شروط کلمبیا برای ادامه کار کی روش/ پروازی نباش؛ با باشگاه ها تعامل کن!