مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 03:152020-11-23اقتصادي

شکایت علیه شرکت مدیریت منابع آب ایران 44 ساله شد


بر اساس گزارش حسابرس و بازرس قانونی از فعالیت شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران مشخص شد، تا انتهای سال 97، دعاوی حقوقی به مبلغ 518 میلیاردتومان بر علیه شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران طرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بررسی صورت های مالی و گزارش حسابرس مستقل مرتبط با فعالیت شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران در سال 97 بیانگر آن است که این شرکت به عنوان یک شرکت تمام دولتی درگیر دعاوی حقوقی متعددی شده است.

*دعوی حقوقی 44ساله شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران در همین راستا در یکی از قدیمی ترین دعاوی حقوقی مطرح شده علیه شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، دعوی طرح شده از سوی شرکت کنستروکسیون بر ضد شرکت سهامی آب وبرق خوزستان (شرکت وابسته به شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران) در رابطه با خلع ید قرارداد شماره 1-11 و متمم آن مورخ سال 1355 در مراجع قضایی بوده که شرکت مزبور بر اساس شاخص تورم بانک مرکزی، تا پایان سال 1393 مبلغ 3.

8 میلیارد تومان را مطالبه نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس بر اساس اطلاعات مندرج در صورت مالی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، موضوع دعوی شرکت کنستروکسیون بر ضد یکی از شرکت سهامی آب وبرق خوزستان تحت پرونده بایگانی به شماره 980136 در شعبه 39 دادگاه عمومی مجتمع قضایی شهید صدر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت علیه شرکت مدیریت منابع آب ایران 44 ساله شد

شکایت علیه شرکت مدیریت منابع آب ایران 44 ساله شد