مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 20:352020-11-23اجتماعي

جامه سفید برف پاییزی بر تن جاده های خلخال


بارش برف که از شامگاه روز گذشته آغاز شده در بیشتر محورهای شهرستان خلخال موجب لغزندگی جاده و ایجاد اختلال در تردد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جاده های زیبای پونل و اسالم در آخرین ماه پاییز جامه سفید پوشیده و برگ های رنگارنگ درختان در زیر برف پاییزی رنگ سفید به خود گرفتند.

همچنین بارش برف که از شامگاه روز گذشته آغاز شده در پنج محور خلخال به اسالم، خلخال به پونل، خلخال به شاهرود هشجین و خلخال به کوثر و اردبیل، خلخال به فیروز آباد و سرچم و مسیر تونل های هفت تا نه جاده سرچم و ارتفاعات کجل و گوسجین در بخش خورش رستم خلخال موجب لغزندگی جاده و ایجاد اختلال در تردد خودروها شده است.

  در محور خلخال به اسالم و خلخال به پونل لغزندگی جاده موجب توقف چندین دستگاه تریلر و کامیون حمل شن و ماسه در کنار جاده شد، همچنین در مسیر شاهرود به خلخال نیز رانندگان به علت یخبندان جاده در ساعات اولیه شب با سختی به راه خود ادامه دادند.

به گفته معروف خسروی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال، بارش برف در این منطقه تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و کلیه راهداران در آماده باش کامل بوده و تمامی مسیرها با حضور راهداران نمک پاشی و تیغه زنی شده تا امکان تردد با رعایت دستورالعمل ها مقدور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامه سفید برف پاییزی بر تن جاده های خلخال

جامه سفید برف پاییزی بر تن جاده های خلخال