مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 20:202020-11-23حوادث

نقشه دختر جوان برای سرقت احشام از دامداری


سرهنگ گودرزی از دستگیری 4 سارق خبر داد که با تبانی نگهبان دامداری اقدام به سرقت 15 رأس گوسفند کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هجدهم آبان ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت احشام به همراه یک نفر مظنون به نام کیانونش در کلانتری 170 کهریزک تشکیل و حسب دستور مقام محترم قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی رسید.

سرهنگ گودرزی از جزییات پرونده گفت: مالک دامداری درخصوص سرقت 15 رأس گوسفند به ارزش 500 میلیون ریال به نگهبان خود اعلام مظنونیت کرده بود که در این راستا کارآگاهان تحقیقات پلیسی و علمی از مظنون معرفی شده را انجام دادند.

کیانوش در بازجویی اظهار داشت: ساعت 4 صبح دو نفر مرد و یک زن با یک دستگاه خودروی ال 90 وارد دامداری شدند و پس از بستن دست و پای من اقدام به سرقت گوسفندان کرده و آن‌ها را با یک دستگاه خودروی نیسان بارگیری کرده و از محل متواری شدند.

کارآگاه گودرزی افزود: با توجه به اینکه اظهارات نگهبان دامداری توأم با تناقض گویی بود، فرضیه کارآگاهان به سمت و سوی تبانی و مشارکت کیانوش در سرقت را قوت بخشیده و به تحقیقات خود ادامه می‌دهند تا اینکه سرانجام مظنون لب به اعتراف گشوده و به سرقت گوسفندان معترف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه دختر جوان برای سرقت احشام از دامداری

نقشه دختر جوان برای سرقت احشام از دامداری