مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 17:402020-11-23سياسي

عضو انصارالله: مرحله جدید هدف گیری عمق عربستان را در برنامه داریم


عضو شورای سیاسی انصارالله یمن اظهار کرد: امیدواریم رهبری سعودی و اماراتی از خصومت خود دست بردارند زیرا دیگر حمله به یمن به نفع شان نیست و توقف جنگ تبدیل به مصلحتی مشترک شده است.

- عضو شورای سیاسی انصارالله یمن اظهار کرد: امیدواریم رهبری سعودی و اماراتی از خصومت خود دست بردارند زیرا دیگر حمله به یمن به نفع شان نیست و توقف جنگ تبدیل به مصلحتی مشترک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در گفت وگو با شبکه المیادین گفت: یمن توانمندی موشکی و دفاعی خود را به طور مداوم توسعه می دهد و این در واقعیت میدانی منعکس شده است و توازن قوا به طور واضح به نفع یمن و به ضرر دشمن است.

البخیتی امروز دوشنبه با اشاره به این که سخنگوی ارتش یمن به صراحت قبلا گفته بود نیروهای مسلح تاسیسات حیاتی در عربستان را در صورت عدم توقف محاصره و جنگ هدف خواهند گرفت، افزود: ما وارد مرحله جدید شدیم که مرحله فروپاشی نیروهای دشمن است.

او تاکید کرد: مرحله جدیدی از هدف گیری عمق عربستان به شکل تصاعدی تا زمان متوقف کردن جنگ وجود دارد و در عین حال سلاح های جدید وجود خواهند داشت.

البخیتی ادامه داد: امیدواریم رهبری عربستان و امارات دست از خصومت بردارند زیرا ادامه جنگ علیه یمن دیگر به نفع شان نیست بلکه توقف جنگ الان مصلحت مشترک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو انصارالله: مرحله جدید هدف گیری عمق عربستان را در برنامه داریم

عضو انصارالله: مرحله جدید هدف گیری عمق عربستان را در برنامه داریم