مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-23اقتصادي

همکاری های پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با صنعت نفت توسعه می یابد


تفاهم نامه همکاری میان پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و شرکت نفت ستاره خلیج فارس در حوزه های علمی، پژوهشی و آموزشی به امضا رسید.

- تفاهم نامه همکاری میان پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و شرکت نفت ستاره خلیج فارس در حوزه های علمی، پژوهشی و آموزشی به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دو جلسه پیاپی در بندرعباس و کیش، زمینه همکاری راهبردی شرکت نفت ستاره خلیج فارس و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، امکان سنجی شد و بر این اساس، آموزش و پژوهش، نوآوری همگام با تحول دیجیتال و دانشگاه شرکتی (سازمانی) به عنوان مهم ترین زمینه های همکاری دانشگاه و صنعت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دو جلسه که با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت نفت ستاره خلیج فارس و رییس، معاونان و مدیران ارشد پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برگزار شد، تفاهم نامه ای به امضا رسید.

بر اساس اعلام پردیس دانشگاه تهران، همکاری مشترک در زمینه طراحی، برنامه ریزی و اجرای پروژه های کاربردی تخصصی در حوزه های علمی، پژوهشی و آموزشی از جمله برگزاری سمینارها، کارگاه ها و دوره های آموزشی کاربردی و تخصصی مورد نیاز صنعت و دانشگاه، همکاری در راه اندازی و پشتیبانی مرکز نوآوری تخصصی مشترک و حمایت از استارتاپ ها و هسته های فن آور در حوزه های صنعتی مورد نیاز صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با صنعت نفت توسعه می یابد

همکاری های پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با صنعت نفت توسعه می یابد