مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-23اجتماعي

محدودیت های کرونایی در سمنان/ از همراهی اصناف تا اعمال قانون خودروهای متخلف


اعمال محدودیت های کرونایی در استان سمنان ادامه دارد و در این راستا همراهی اصناف و اعمال قانون و عودت خودروها از مبادی ورودی شهرهای این استان را شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا یی در کشور و استان سمنان است و در ادامه به بررسی روند اجرای این طرح می پردازیم.

عودت 706 خودرو در مبادی ورودی شهرهای سمنان  رییس پلیس راهور استان سمنان در این زمینه می گوید: در 15 نقطه مبادی ورودی شهرهای این استان، کنترل رفت و آمدها صورت می گیرد.

سرهنگ موسی بزرگی افزود: تمامی نیروهای راهور در استان تلاش خود را به واسطه اجرای مطلوب و موفق محدودیت ها به کار گرفته اند.

وی بیان کرد: طی 48 ساعت گذشته از ابتدای اجرای طرح در استان سمنان، ورود دو هزار و 697 دستگاه خودرو در مبادی ورودی شهرها کنترل و تعداد 706 مورد به واسطه نداشتن مجوزهای لازم به جهت ورود، عودت داده شدند.

رییس پلیس راهور استان سمنان ادامه داد: طی 48 ساعت گذشته از اجرای طرح جامع مدیریت محدودیت های هوشمند در استان، 44 مورد اعمال قانون در بحث ترددهای وسایل نقلیه صورت گرفته است.

بزرگی اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه پلیس راهور کشور، با استفاده از دوربین ها، نظارت بر ورود وسایل نقلیه از جاده های ارتباطی به داخل شهرهای در مسیر صورت گرفته و اعمال قانون انجام می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی در سمنان/ از همراهی اصناف تا اعمال قانون خودروهای متخلف

محدودیت های کرونایی در سمنان/ از همراهی اصناف تا اعمال قانون خودروهای متخلف