مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-23اقتصادي

همراهی مردم با محدودیت های کرونایی، نویدبخش روزهای بهاری


شب های بلند زمستان همیشه برای ایرانیان و به ویژه شیرازی ها دید و بازدید و شب نشینی را یادآوری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شب های سرد و دل انگیزی که جمع های کوچک و بزرگ خانوادگی را گرد هم می آورد و لحظه های خوشی و ناخوشی تقسیم می شود و به دلها گرما می بخشد.

اینجا ایران، شیراز، هوا که رو به تاریکی می رود، خودرویی در خیابان به چشم نمی خورد، حوالی ساعت 21 شهر در سکوت و آرامش عجیبی فرو می رود و مردم پایبند به ماندن در خانه اند.

  برگ های پاییزی حالا کمتر زیر پای عبور رهگذران خُرد می شوند و مردم که حالا 9 ماه است با ویروسی عجیب و غریب دست به گریبان شده اند، طبق فرمان ستاد کرونا باز هم مانند روزهای اول شیوع بیماری، در خانه قرنطینه شده اند.

دورهمی ها کاهش یافته است تا شاید کمی آمار صعودی مبتلایان و نیز فوتی ها نزولی شود، بازار حالا تعطیل است و رد پای تکنولوژی برای فروش اینترنتی اجناس به خوبی دیده می شود.

امروز تنها سه روز از شروع قرنطینه دو هفتگی ستاد مبارزه با کرونا می گذرد و همراهی مردم در شهر شیراز نویدبخش روزهای خوبی است که آمار 40 تا 50 کشته در روز را انگشت شمار کرده و نهایتا به صفر برساند.

سخت است که ماه ها رفت و آمد دچار مشکل باشد، ماسک بر چهره بنشیند، دیدن عزیزان به درازا بکشد و در آغوش کشیدن پدر و مادر رویا شود، اما به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مردم با محدودیت های کرونایی، نویدبخش روزهای بهاری

همراهی مردم با محدودیت های کرونایی، نویدبخش روزهای بهاری