مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-23بين الملل

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا طرح خروج از افغانستان را نفرت انگیز خواند


مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا می گوید که دولت ترامپ با بیرون کشیدن سربازان از افغانستان، یک پیروزی به طالبان می بخشد و این طرح نفرت انگیز است.

- مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا می گوید که دولت ترامپ با بیرون کشیدن سربازان از افغانستان، یک پیروزی به طالبان می بخشد و این طرح نفرت انگیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از طلوع نیوز، اچ آر مک مستر، مشاور پیشین امنیت ملی ایالات متحده آمریکا با انتقاد تند از خروج شتاب زده نیروهای آمریکایی از افغانستان، آن را نفرت انگیز خواند.

مک مستر گفت که دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با بیرون کشیدن سربازان از افغانستان، یک پیروزی به طالبان می بخشد و این طرح نفرت انگیز است.

او در گفت وگو با شبکه خبری سی بی اس امریکا هشدار داد که با حضور طالبان در بخش های وسیعی از افغانستان، سازمان های تروریستی که به گفته او می خواهند حملاتی در ابعاد یازدهم سپتامبر را شکل دهند، پناهگاه امن پیدا خواهند کرد.

کریستوفر میلر، سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفته است که شمار سربازان این کشور تا 15 ژانویه سال آینده میلادی در افغانستان و عراق به 2 هزار و 500 تن کاهش خواهد یافت.

او افزود که این تصمیم بنا به دستور رییس جمهور ترامپ پس از مشورت با مقام های امنیتی این کشور، صورت گرفته است تا شمار نیروها در افغانستان و عراق، کاهش یابن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا طرح خروج از افغانستان را نفرت انگیز خواند

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا طرح خروج از افغانستان را نفرت انگیز خواند