مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-23پزشكي

بستری 6 تا 10 کودک مبتلا به کرونا روزانه در مشهد


رییس بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان اکبر مشهد با اشاره به بستری روزانه حدود 6 تا 10 کودک مبتلا به کرونا در این بیمارستان گفت: بیمارستان اکبر مرکز کودکان کرونایی در استان است و به جز مشهد، - ، دکتر غلامرضا خادمی اظهار کرد: روزانه حدود 6 تا 10 کودک را با عنوان بیمار کرونایی در بیمارستان اکبر بستری می کنیم و کودکانی نیز هستند که با بیماری های دیگری در بیمارستان بستری شده یا به طور مثال به علت نبود زمان قبل عمل بیمار، در حین یا بعد عمل جراحی از آن ها تست گرفته شده و جواب آن مثبت بوده است.

این پزشک اطفال ادامه داد: ما در این بیمارستان دو بخش داریم؛ یک بخش برای کودکان کرونایی که بدحال نیستند و بخش دیگر آی سی یوی کرونا است که در آن کودکان وضعیت نگران کننده ای داشته و تحت مراقبت ویژه قراردارند.

این کودکان اغلب به سندروم MIS-C (سندروم التهابی چندگانه در کودکان) مبتلا هستند که در آن کودک با شوک و درگیری های قلبی، کلیوی و کبدی مواجه بوده و این موضوع در ارتباط مستقیم با کروناست؛ حتی اگر تست آن ها منفی باشد.

وی افزود: خوشبختانه اکثر کودکان بهبود می یابند اما آنها نیاز به مراقبت بیشتر، داروها و درمان پیشرفته دارند و با دقت تمام باید وضعیت آن ها کنترل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 6 تا 10 کودک مبتلا به کرونا روزانه در مشهد

بستری 6 تا 10 کودک مبتلا به کرونا روزانه در مشهد