مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 04:102020-11-18سياسي

ایمان عمیق رمز پایداری شهدا در مسیر حقانیت است


زیربنای تمامی ویژگی های شهید زین الدین و شهدا دیگر، ایمانی عمیق و راسخ است که وقتی متبلور می شود، انسان در هیچ گریز گاهی عقب نمی کشد و از مسیر حق روی گردان نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد تقی شاهچراغی سه شنبه شب در مراسم یادواره سردار شهید مهدی زین الدین و 6090 شهید استان قم که با حضور مسئولان استان و خانواده های معظم شهدا در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدا برگزار شد، با بیان اینکه امروز ویژگی های شهید مهدی زین الدین و دیگر شهدای بزرگوار در لایه های شهر و استان به چشم می خورد، گفت: ایران به مقیاس یک ملت شهید زین الدین ها دارد و مردم نیز همواره برای قدردانی از شهیدان یاد و خاطره آنان را در قلب و باور خویش حفظ می کنند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم با اشاره به توصیف امام صادق (ع) درباره بصیرت و ایمان قمر بنی هاشم (ع) افزود: زیربنای تمامی ویژگی های شهید زین الدین و شهدا دیگر، ایمانی عمیق و راسخ است که وقتی متبلور می شود، انسان در هیچ گریز گاهی عقب نمی کشد و از مسیر حق روی گردان و منحرف نمی گردد.

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که امروز آثار این ایمان خالصانه را که در شهید زین الدین و هزاران شهید دیگر جلوه گر شده، در سرتاسر شهرها و ایران اسلامی و فراتر از آن و در بیمارستان ها، در تلاش های جهادی طلاب، دانشجویان، باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان عمیق رمز پایداری شهدا در مسیر حقانیت است

ایمان عمیق رمز پایداری شهدا در مسیر حقانیت است