مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 21:202020-11-17سياسي

یادواره شهید زین الدین و 6090 شهید استان قم برگزار شد


آیین یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین الدین، سرداران و 6090 شهید استان قم امشب همزمان با سالروز شهادت این سردار شهید و با حضور خانواده های شهدا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- سردار سیدمحمد شاهچراغی فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب استان قم در ابتدای این برنامه با اشاره به اخلاص و ایمان مثال زدنی شهدا به ویژه شهید مهدی زین الدین  فرمانده شهید لشکر 17 علی ابن ابی طالب قم عنوان کرد: ایمان محکم و عمیق شهدا لرزش به دنبال نداشت و می توان این شاخصه را سرآمد همه خصلت های خوب آنان دانست.

وی تأثیرگذاری اخلاص شهدا بر جامعه را غیر قابل انکار دانست و اضافه کرد: امروز به برکت اخلاص و مقاومت شهدا هزاران هزار شهید زین الدین در کشور به مقیاس ملت ایران در بین مردم پرورش یافته اند.

سردار احمد فتوحی جانشین شهید زین الدین در لشکر 17 علی ابن ابی طالب در دوران دفاع مقدس نیز در ادامه این برنامه اذعان کرد: حریت و شهامت از بارزترین شاخصه های سیره شهید زین الدین بود.

وی با بیان اینکه شهید زین الدین معتقد بود اسلام باید بر سراسر جهان حکومت کند و از مظلومان دفاع کند افزود: وی همواره این نکته را یادآور می شد که میزان نابودی کفر به میزان ایمان و ایستادگی نیروهای جبهه حق بستگی دارد و اگر ایمان و مقاومت بالا باشد نابودی کفر را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید زین الدین و 6090 شهید استان قم برگزار شد

یادواره شهید زین الدین و 6090 شهید استان قم برگزار شد