مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-13پزشكي

نقش ادبیات در درمان کودکان مبتلا به سرطان


مسئول بخش روان شناسی موسسه محک که معتقد است ادبیات نقش مؤثری را در درمان کودکان مبتلا به سرطان ایفا می کند می گوید: فعالیت های مرتبط در این حوزه مانند یک مکمل سبب می شود تا درد، - مسئول بخش روان شناسی موسسه محک که معتقد است ادبیات نقش مؤثری را در درمان کودکان مبتلا به سرطان ایفا می کند می گوید: فعالیت های مرتبط در این حوزه مانند یک مکمل سبب می شود تا درد، اضطراب، استرس و ترس از بیماری سرطان و مراحل درمان آن کاهش یابد و کودکان مقاومت بیشتری در برابر دریافت و تزریق دارو از خود نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه محک، پیش از شیوع ویروس کرونا هر ماه 1000 تا 1200 کتاب به کودکان تحت درمان در بیمارستان محک و سایر بیمارستان های دولتی و دانشگاهی دارای بخش خون و آنکولوژی کودکان تهران که در آن ها ترالی کتاب فعال بود، اهدا می شد.

کتاب هایی متناسب با گروه های سنی و علایق کودکان که با نگاهی ویژه به ادبیات و فرهنگ قومیت های مختلف در ترالی (میز چرخ دار) مخصوص کتاب محک قرار می گرفتند.

این فعالیت با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی با شرایط موجود انطباق پیدا کرد و کتاب ها توسط داوطلبان و روان شناسان به فایل های صوتی تبدیل می شوند و در اختیار کودکان مبتلا به سرطان سراسر ایران قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ادبیات در درمان کودکان مبتلا به سرطان

نقش ادبیات در درمان کودکان مبتلا به سرطان