مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 20:502020-10-31فرهنگي

چرا بر سر تعطیلی پروژه های سینمایی کشمکش راه افتاده است؟


پرسشی که پیش می آید این است که چرا شاهد این میزان نوسان در موضع گیری درباره پروژه های سینمایی و تلویزیونی در دوران کرونا از سوی شماری از مجموعه های صنفی هستیم؟! ماجرا به اقتصاد سینما و نیاز اهالی سینما به کسب درآمد برای حفظ حداقل های زندگی شان در این دوران بازمی گردد.

- پس از درگدشت کریم اکبری مبارکه، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون موجی از واکنش‌ها از سوی اهالی سینما و نهادهای صنفی حوزه سینما از لزوم رعایت استانداردهای سخت‌گیرانه بهداشتی تا لزوم تعطیلی پروژه‌ها تا زمان فروکش کردن پروژه‌های سینمایی و سریال‌ها را در پی داشته که برخی از صنوف پیش از این در دو مقطع به کلی مواضع‌ متفاوتی در پیش گرفته بودند؛ موضع‌گیری‌های متناقضی که عمدتاً متاثر از تبعات اقتصادی در پیش گرفتن مستمر استانداردهای سخت‌گیرانه در این عرصه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ «طوری با پدر من رفتار کرده بودند که انگار ایشان عامدانه قصد حضور در پروژه (سریال مجلس سربرون) را نداشته و این موضوع پدرم را خیلی ناراحت کرده بود، تا جایی که شب قبل از فوت که در بیمارستان بودند از برادرم خواسته بودند عکسی از ایشان برای گروه تولید فرستاده شود تا بدانند که در بیمارستان بستری شده است!» این بخشی از اظهارات تازه فرزند مرحوم کریم اکبری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بر سر تعطیلی پروژه های سینمایی کشمکش راه افتاده است؟

چرا بر سر تعطیلی پروژه های سینمایی کشمکش راه افتاده است؟