مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 19:552020-10-31سياسي

محدودیت های کرونایی پنج شهر اصفهان یک هفته دیگر تمدید شد


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از تمدید محدودیت های کرونایی برای پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، شاهین شهر و میمه، نجف آباد و سمیرم تا یک هفته دیگر خبر داد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از تمدید محدودیت های کرونایی برای پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، شاهین شهر و میمه، نجف آباد و سمیرم تا یک هفته دیگر خبر داد.

حجت الله غلامی اظهار کرد: محدودیت های کرونایی برای پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، شاهین شهر و میمه، نجف آباد و سمیرم تا یک هفته دیگر تمدید شد و بر این اساس فعالیت مشاغل گروه های 2، 3 و 4 در این شهرستان ها تا 20 آبان همچنان متوقف و تعطیل است.

وی ادامه داد: براساس بررسی های صورت گرفته تمام محدودیت ها در شهرستان های یاد شده به صورت کامل به اجرا درآمده و مورد نظارت جدی فرمانداری ها قرار دارد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: امروز در جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد مقرر شد که فعالیت های گروه های 3 و 4 در 25 مرکز استان از جمله اصفهان متوقف و تعطیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان وی با اشاره به پیشنهاد این ستاد برای اعمال محدودیت در تعدادی دیگر از شهرستانهای استان گفت: امروز عصر اسامی 46 شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی پنج شهر اصفهان یک هفته دیگر تمدید شد

محدودیت های کرونایی پنج شهر اصفهان یک هفته دیگر تمدید شد